БЛОГ

Как най-лесно да определим своя бюджет за реклама във Фейсбук?
С какъв бюджет за Фейсбук реклама да започнем? Доста често получавам запитвания свързани с това колко пари да харчим във Фейсбук. Макар да ми се иска да кажа всеки път конкретна цифра, истината е, че това е доста индивидуален въпрос, който зависи от няколко фактора. Във видеото, което съм ви подготвил днес съм се постарал […]

Cambridge Analitica и Facebook – Скандалът – Истина и Факти?!
Доста неща се изговориха по темата Cambridge Analitica и Facebook, въпросът обаче е колко от тях са истина. Новините бяха толкова силно въздействащи, че хората започнаха да си трият профилите от страх, а г-н Мъск дори си изтри Фейсбук страниците. Дали обаче има място за паника или пък не? Точно за това ще си говорим […]

7-те най-важни принципа на Фейсбук рекламата
Принципи На Фейсбук Рекламата, Които Могат Да Ти Спестят Много Пари В днешното видео ще си говорим за принципи и цялостно формулиране на Фейсбук рекламата. Ще разгледаме детайли като: Кое е най-важното нещо, когато рекламираме? И всъщност не е рекламата?! WTF Кои са характеристиките на успешната реклама? Как да започнем своята реклама? Как аз създавам […]

Как да таргетираш във Фейсбук? – част 3
Съществуват множество начини за таргетиране във Фейсбук и може би повечето работят. Аз съм имал възможността да тествам различни варианти и мога да кажа, че има някои, които дават доста по-добри резултати от други. Разбира се, всичко е необходимо да се тества. Все пак това е един от основните принципи на маркетинга – каквото и […]

Как да таргетираш във Фейсбук? – част 2
В предишното видео говорихме за това колко е важно да имаме информация за потенциалния купувач и как да изготвим таблица, в която да я събираме. Проблемът е, че това на пръв поглед лесно начинание не е толкова просто, изискват се време, усилия и знания. От тук идва въпросът – къде да я търсим тази информация? […]

Как да таргетираш във Фейсбук? – част 1
Един от най-често срещаните проблеми и въпроси, които срещам е – Как да таргетираме във Фейсбук? Истината е, че има много отговори на този въпрос, но малко от тях могат да доведат до резултатите, които търсите. Аз лично съм тествал много варианти, но повечето не са работили и то защото различните начини на таргетиране имат […]